سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

رنگ بندی کفپوش بیمارستانی

۸۳ بازديد

یکی از مهم‎ترین محصولاتی که در هنگام طراحی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مورد نیاز است، کفپوش بیمارستانی است. رنگ بندی کفپوش بیمارستانی می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی بیمارستان‌ها، روحیه بیماران و اعضای خانواده آن‌ها در هنگام مراجعه به بیمارستان‌ها داشته باشد. اگر قصد خرید کفپوش بیمارستانی و درمانی برای محیط‌های مختلف را دارید، می‌توانید از رنگ‌های مناسب برای این کفپوش‌ها استفاده کنید. کفپوش‌های بیمارستانی باید دارای خاصیت آنتی باکتریال باشند تا آلودگی و بیماری‌های مختلف را منتقل نکنند. همچنین قابل شستشو بودن کفپوش‌های بیمارستانی می‌تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد و از بروز مشکلات مختلف نیز جلوگیری کند.

کفپوش بیمارستانی رنگی

کفپوش بیمارستانی رنگی یکی از انواع کفپوش‌های موجود در بازار است که به واسطه داشتن رنگدانه‌های مختلف، می‌تواند برای کف بیمارستان‌ها گزینه خوبی محسوب شود. این کفپوش‌ها معمولا از جنس پی وی سی یا پلی یورتان هستند. البته کفپوش‌های اپوکسی نیز محبوبیت بسیار زیادی در محیط‌های بیمارستانی دارند. همه این کفپوش‌ها ساخت دست هستند و می‌توان با اضافه کردن رنگدانه‌های مختلف به آن‌ها، از آن‌ها برای محیط‌های بیمارستانی استفاده کرد.

به طور کلی، توصیه می‌شود که برای زیبایی محیط‌های بیمارستانی حتما از کفپوش بیمارستانی رنگی استفاده شود؛ اما انتخاب رنگ کفپوش نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. رنگ‌های روشن می‌توانند باعث بزرگ‎تر نشان دادن فضای بیمارستان و حفظ روحیه بیماران شوند. برعکس رنگ‌های تیره مانند طوسی تیره، مشکی و … باعث افسردگی و ناراحتی بیماران می‌شوند.

بنابراین، اگرچه رنگ بندی کفپوش بیمارستانی بسیار تنوع دارد؛ اما این موضوع نباید باعث شود تا بدون در نظر گرفتن اهمیت رنگ برای کفپوش‌های بیمارستانی، این کفپوش‌ها را انتخاب کنید. حتما رنگ‌های مختلف کفپوش‌های بیمارستانی را بررسی نمایید و بر اساس نیاز خود، این کفپوش‌ها را سفارش دهید. در نظر داشته باشید که محل قرارگیری کفپوش بیمارستانی رنگی نیز می‌تواند روی انتخاب رنگ موثر باشد. به طور مثال کفپوش‌هایی که در محیط اتاق عمل استفاده می‌شوند با کفپوش‌هایی که در اتاق بیماران مورد استفاده قرار می‌گیرند، متفاوت‌اند.

تاثیرات رنگ کفپوش بیمارستانی در روحیه بیماران

بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، مکان‌های پرازدحام و پر رفت و آمدی هستند که هر روز بیماران و خانواده‌های زیادی به آن‌ها مراجعه می‌کنند. حفظ روحیه بیماران در بیمارستان‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به طوری که باید در هنگام طراحی دکوراسیون بیمارستان و اتاق‌ها....

 برای دیدن ادامه ی مطلب اینجا کلیک کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.