جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

پر استفاده ترین طرح کفپوش های وینیل در سال 2023 چه بوده است

۶۵ بازديد
کفپوش‌های وینیل یا PVC از محصولات پرطرفدار در صنعت تزئینات داخلی به شمار می‌روند. این محصولات به علت ویژگی‌ها و مزایای فراوانی که دارند، توجه مالکان ساختمان‌ها و فعالان در زمینه دکوراسیون داخلی را به خود جلب کرده‌اند. یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این نوع کفپوش‌ها، مقاومت بالای آن‌ها در برابر رطوبت و حمل و نقل است. ویژگی ضد آب بودن وینیل و PVC، آن را به پر استفاده ترین طرح کفپوش در محل‌هایی که تماس با رطوبت و آب وجود دارد، تبدیل می‌کند.
 همچنین انواع پر استفاده ترین طرح کفپوش وینیل با سطحی صاف و بدون درز ارائه می‌شوند که باعث سهولت در تمیز کردن می‌شود و نگهداری از آن‌ها را آسان می‌کند. برای افزودن زیبایی به فضاها، کفپوش‌های وینیل در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند که شما می‌توانید رنگ و طرحی را انتخاب کنید که با سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی شما همخوانی داشته باشد. به علاوه هزینه نسبتاً پایین رایج ترین مدل های کفپوش وینیل و نصب آسان، باعث شده است تا مشتریان زیادی به استفاده از این نوع کفپوش‌ها علاقمند شوند.

انواع کفپوش وینیل
پرکاربرد ترین مدل های کفپوش وینیل را می‌توان بر اساس ابعاد، طرح و رنگ و لایه محافظ تقسیم‌بندی کرد.
  • انوع کفپوش وینیل بر اساس ابعاد
براساس ابعاد، کفپوش‌های وینیل به صورت تایلی، رولی و تخته‌ای عرضه می‌شوند.
  • کفپوش وینیل تایلی
کفپوش‌های تایلی در ابعاد و اندازه‌های مختلفی در بازار موجود هستند و با توجه به فضای مورد نظر، چیده می‌شوند. رایج ترین مدل های کفپوش وینیل تایلی یا به وسیله چسب به سطح زیرین وصل می‌شوند و یا خود تایل‌ها در قسمت پشت، لایه چسبی متصل دارند. از جمله مزایای تایل‌های وینیلی این است که اگر یک بخش از کفپوش آسیب ببیند، به‌راحتی امکان تعویض تایل وجود دارد. پر استفاده ترین طرح کفپوش وینیل تایلی، اشکال شبیه به سرامیک و موزاییک است.
  • کفپوش وینیل رولی
کفپوش‌های رولی یا شیت به دلیل سهولت و سرعت نصب، یکی از پرکاربرد ترین مدل های کفپوش وینیل هستند که به وسیله چسب مخصوص به کف متصل می‌شوند. بزرگ‌ترین مزیت این نوع کفپوش، ساختار یک دست و بدون درز آن است. مزیتی که باعث می‌شود این کفپوش استفاده گسترده‌ای در مکان‌هایی داشته باشد که مرطوب هستند یا نیاز به شستشوی مداوم دارند. رایج ترین مدل های کفپوش وینیل رولی در عرض 1.8 تا 3.6 متر تولید و عرضه می‌شوند و شما با توجه به مساحت فضا می‌توانید برای خرید آن اقدام کنید.
  • کفپوش وینیل تخته‌ای
از پر استفاده ترین طرح کفپوش می‌توان به کفپوش‌هایی به شکل چوب اشاره کرد. کفپوش تخته‌ای یا پارکتی دقیقا در ابعاد تخته‌های چوبی و همان طرح و رنگ در بازار موجود است. شما می‌توانید از تخته‌های وینیلی پشت چسبدار استفاده کنید، با چسب، پارکت چوبی از جنس پی وی سی را به زمین متصل کنید یا از سیستم کام و زبانه کمک بگیرید.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.